søndag 12. september 2010

Et (hage) hjørne i kjelleren

Denne uka har jeg laget meg et lite "hagehjørne" i kjelleren.

Har malt speilet og konsollbordet i hvitt som tidligere var i sort. Stolen kjøpte jeg sist mandag for 50 kr. på et bruktmarked og den fikk 3 strøk med maling.. "glemte" å grunde så den krakelerer litt enda :-) men synes egentlig det ble veldig så fint. Nytt trekk og pyntepute så ble det helt perfekt.
 Nå skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få skrevet under de andre bildene, så frem til da får det bli som det blir her....... kansje lurt å legge inn et bilde av gangen? vel, får trykke på "publiser" å se hva som skjer.










Vups.... nå havnet jeg her ja....... he he he, det vil nok bli mye rart 
 å se på denne bloggen fremover..  
Ja ja.. På bordet har jeg en vase med kunstige blomster som jeg fant på
"roterommet" og ellers små detaljer i syrinlilla og rosa..
I kurvene på gulvet har jeg samlet bl.a hageblader, pledd og sko :-)  
 Mitt hobbyrom er i rommet ved siden og herfra har jeg dør ut til hagen....
I helga skal jeg kose meg med de nye hagebladene om løker m.m.
og etterhvert blir det vel å sette løk:-)

 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...