torsdag 16. september 2010

Fra sylting til drilling :-)


Ja, i dag har jeg hoppet fra det ene til det andre:-)
 Hadde noen tyttebær igjen som lå på vent til å bli syltetøy...
 Tidligere i sommer/høst lagde jeg noen koselige glass til syltetøy.

 Det er et vanlig "Nora" glass, men jeg malte lokket i hvitt for så å ha
 på serviett (decoupage)
 Klippet ut et hjerte på et sort ark og skrev på med hvit
 blyant hva det inneholder, så var det bare å feste det med litt tau/hamp

 Morsom gaveidè....... kan jo alltid fylle det opp med noe gåtteri:-)) f.eks.


Her er mitt favorittverktøy:-)
 - 3 maskiner i en - drill, pussemaskin og stikksag ( rotterumpe)
 Batteri er tingen... bare flytte over til neste etter behov :-)


Ellers så har jeg vært sååååååå effektiv i dag......Ryddet og sortert
 på alt innen " skruer og mutter"
 Har samlet alt mitt verktøy nå i den nye kommoden i gangen :-)

 Nevnte her tidligere om de nye boksene jeg kjøpte til vaskerommet..
 og glemte jo å si at alle er kjøpt på Skeidar.
 De finnes i sort m. hvit tekst også.

 Ble ikke bilder i dag fra soverommet som jeg holder på med, for plutselig var klokka
 15.00 og jeg måtte på jobb..
 men i helga blir det masse med tid :-))

 SJALABAIS

1 kommentar:

My home is my Castle - by Kari sa...

hei :)
Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)
Jeg er så glad du la igjen spor etter deg sånn at jeg fant frem til deg :))Tror nemlig ikke jeg har vært her før..
Såå flott du har det og bloggen din er kjemepfin :)Her kommer jeg tilbake og legger deg til på listen inne på bloggen min ;)
Ser du er fra Sørlandet.. Blir du med på bloggtreff i Arendal ??

Klem,Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...