tirsdag 14. september 2010

Gjenbruk...

De siste dagene har jeg vært så heldig å få tak i de perfekte 
 ting på en gjenbruk butikk i nærheten.  

Dette settet MÅTTE jeg bare ha :-)
- så tenkte jeg at jeg fikk finne noe å ha det på senere.......
Men...... Det har  en "gullkant" og nå er det bare "sølv" det går på, så
 jeg skal prøve å få sprayet det.


3 stk "sølv" fat....... får aldri nok av slike :-)
 De er kjempekoselige til kubbelys eller flere t-lysglass.


Denne stolen har jeg vist dere tidligere, men her ser dere hvordan den
 så ut før den ble hvit.

  

I dag ble denne sjenken med hjem :-)
- så fikk jeg noe til det nydelige settet i toppen her..... 
Nå i kveld har den fått 3 strøk med maling og nye
glassknotter ligger å venter..

Jeg har jo et hobbyrom i kjelleren som jeg bruker til mine maleting
men denne som er i eik og veldig tung hadde jeg lite lyst til å dra med
meg ned trappa....
Så mannen mente jeg fikk låne garasjen :-)
Og i garasjen har han en løftebukk for biler, og den fikk jeg låne
til å heise sjenken opp og ned etter hvor malingen skulle på :-) 
 - så slipper mor å bøye seg......

Den kommer nok inn i hus i morgen, og da blir det litt bilder tenker jeg :-)

Ønsker alle som er innom her ei superflott uke!

1 kommentar:

"Lillagul" sa...

Åh , så fina fynd du hittat !!!
Förstår att du var tvungen att köpa setet med dom söta blommorna på.
Det hade jag inte heller kunnat motstå :)
Flott inredningsblogg du gjort !!!
Fortsatt trevlig vecka !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...