tirsdag 21. september 2010

Har laget meg en lampeskjerm:-)


Ble inspirert av ei lampe jeg så på en blogg, og tenkte at "sånn må jeg lage".
 Til å være første gang, så ble jeg fornøyd med meg sjøl nå he he he...


Jeg malte lampeskjermen, fant frem en merkelapp, hyssing og hamp.......
 Og funderte litt på hvor jeg skulle begynne:-)

 Lampeskjermen er av tykk plast på innsiden så jeg måtte ha ei kraftig nål.


"Gamle" merkelapper kjøper jeg hver gang jeg kommer over noen nye motiver
 og har et fint lite skrin til oppbevaring av disse.
 (får liksom alltid brukt for 1 eller 7  til pynt eller gaver)


Så var det å finne en lampefot som passet.......
 Joda, jeg er fornøyd :-)

 Nyperosen plukket jeg inn fra haven på morraen i dag, og den
 dufter helt nyyyyyyydelig:-)


Sånn så lampeskjermen ut før jeg startet prosjektet.
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...