lørdag 18. september 2010

Inspirasjon fra Skeidar Vågsbygd...

I dag tok jeg med meg fotoapparatet ned på 
 Skeidar Vågsbygd.....
 Butikken bugnet av nye interiørvarer og møbler som jeg har 
 såååå lyst på:-)
 Her er litt bilder fra butikken.


Bokstavene her kostet bare 19,90 pr. stk.  - UTROLIG !!!


Nydelige bilder i hvitt, grått og brunt. Tror disse er på 1 x 1 meter.



Jeg funderte litt på disse gardinene til soverommet......
 men tror fremdeles det blir liftgardiner der:-)


MEN...... et av disse sengeteppene tror jeg at jeg må ned å kjøpe i morra:-)


Tøff gulvpute....



Hvite møbler er bare nydelig, spesielt mot en grå vegg.
 På bordet står en lysestake oppi en "glassvase" og det var litt
 stilig..


"natur" hjørnet....... med en reinsdyrpute i sofaen, og den puta
 kunne jeg hatt på hytta vår........ hmm.
  
 Var det ikke mye fint her ?
 

1 kommentar:

My home is my Castle - by Kari sa...

Skeidar kommer seg og avdeligen i Vågsbygd har mange ganger finere ting enn den i sørlandsparken. Synes nå jeg da ;)I interiøravdelingen vel og merke..
Flotte ting du viser..

Klem,Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...