mandag 20. september 2010

Mitt soverom.........


Det nye sengeteppe jeg kjøpte på Skeidar Vågsbygd ble knallfint!!!
 Var jo litt spent på om det matchet sengegavlen.......for ellers måtte jeg jo lage
 ny gavl også :-)

 Gavlen har jeg laget selv av ei sponplate som jeg har kledd med ei dyne, pledd
 og ei gardinlengde til slutt. Alt er stiftet fast på baksiden.
 ( det enkle er ofte det beste )


Liftgardinene jeg kjøpte sammen med sengeteppe ble også helt knall:-)
 Skeidar Vågsbygd har fått ny leverandør på tekstil, så nå er det bare
 " løp og kjøp"


Det som jeg venter på nå er ny dør.....
 Bestilte for en uke siden, så den er vel rett rundt hjørnet:-)
 Fra en stygg furudør skal det nå inn en hvit glassdør.


Synes det er blitt koselig her nå, men litt smådilling gjenstår:-)


Skal bl.a. ha en ny lysekrone over senga.........
 - den jeg hadde solgte jeg sist fredag :-) fordi den var lik den jeg har
 i trappeoppgangen ( med furudøra)

 Og lys må en jo ha..........hi haaa.
 

3 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

WOW..
Så stilig, flott og lekkert !!!
Må visst ta meg en tur til Vågsbygd skjønner jeg ;)

Klem,Kari

Det er meg altså! sa...

Kjempestilig Janne, du bør bli interiørarkitekt og ta bestillinger :))
Klemz fra Torill

Anonym sa...

veldig stilig og inspirerende :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...