lørdag 25. september 2010

Ny dør, nye klær og nye..........


Den nye døren er på plass og jeg er såååååå fornøyd:-)
Lister m.m. skal males til mandag....
 ( i helga er det andre prosjekter)


Sånn så det ut før.

 Har godt litt bananas i klesbutikker, så i helga blir det å rydde i skapene
 og hive masse vil jeg tro.


 

Deilig følelse å ha skaffet seg sååå mye nytt på en uke :-)
 Og som ellers i interiøret, går fargene på klær, smykker m.m. i grått, hvtt og sølv.

 Nye planter ute og inne er på plass:-)


50 l. melkespann gjør seg som blomsterpotte ved døra:-)


Og i kjøkkenvinduet et par ildtopp.
 Ildtopp er egentlig ikke min type blomst, men denne med fyllte
 blomster i lyngfarge synes jeg var fin....

 Nei, nå skal jeg rydde, rydde og rydde i kleskapet.....
 Ha en fin lørdagskveld dere som er innom her!!
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...