torsdag 16. september 2010

Nye "gardiner" og idè til oppheng

Kjøkkenvinduet på hytta vår er smalt og langt, så hver
 gang jeg skal ha meg nye gardiner, kjøper jeg ei lengde som jeg deler
 både på tvers og langs...
 Og da blir det masse å sy - noe jeg ikke er så flink til.

 Sist vi var på hytta malte jeg kjøkkeninnredningen hvit, og da så jeg for meg
 gardiner i noe lin...
Og da kom jeg på at jeg kunne bare kjøpe to løpere i lin og brette ned kanten.


Kjøkkeninnredningen før og etter.


Det er jo ikke mye gardin som skal til :-)


Løperene har en fin blondekant rundt og det beste var at jeg sydde bare
brettekanten oppe og nede og i sidene :-)
Har bare hengt de opp her med en buksehenger for å vise poenget mitt......

Oppheng til gardinene ja...... fikk idèen med å bruke en gaffel:-)
- snu den og bøye den litt over midtveis for å få mønsteret på riktig side..


Tror dette blir kjempebra, men en kan jo aldri være sikker når en skal
 prøve noe nytt:-)
 Blir iallefall spennende og se til neste hyttetur.
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...