søndag 12. september 2010

Røff murvegg i kjøkken


 I juli fikk jeg en "vill" idè om å ha en murvegg mellom over og underskap 
 i kjøkkenet.. 
Fra før av hadde jeg panel som var malt i sort og glans 90.
 For å få sementen til å feste seg fikk jeg hjelp av mannen til å strekke opp 
hønsenetting til armering. 

- så var det å få blandet riktig mengde sement og vann......
Jeg som aldri har holdt i ei murskje måtte jo ha litt veiledning fra
mannen i starten:-) 


Jeg hadde på to lag med sement.
Mitt på veggen har vi bryter for varmtvannstank, varmekabler og den stygge 
strøm måler som ikke er i bruk lenger, så da kom jeg på å sette inn 
et bilde der :-) 

Det gikk noen dager før det tørket og fikk den rette gråfargen.. 



Men før det tørket måtte jeg jo gravere inn navnet :-)

1 kommentar:

Hjertedamas blogg sa...

Hei!! Jeg så bildet av murveggen på siden av bloggen, og lette meg frem til innlegget som handlet om dette. Jeg lurer på følgende: Hvordan fungerer veggen???? Hvordan er det med vasking??? Og hvordan er det bak kokeplatene, sånn i forhold til søl og vask???? Klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...