torsdag 16. september 2010

Shop Shop Shop.......

Har blitt lite med kreativitet og praksis arbeid siste uke etter at jeg  
 smalt bildøra igjen over fingrene... 
- så jeg har shoppet og shoppet isteden:-) 
  
Til gangen har jeg kjøpt et brettbord og en kommode. Jeg hadde en
apotekerdisk der før, men den fikk sønn og svigerdatter:-)
     

Er ganske fornøyd nå :-) men....... fargen på flisene på gulvet 
 er ikke mye fine..
 Har tenkt å male de, men siden dette er yttergangen og med 3 katter 
 i hus har jeg drøyd det og drøyd det...  

 Men plutselig her om dagen lyste idèlampen min :-)
Kan jo legge nytt gulv...... pergo i grå eik.....hmm. - om det går an
og legge det over flisene da.
 Håper det, for da er det "problemet" løst i "full fart"

Til dere nye som er innom på denne bloggen kan jeg jo nevne at det
vinduet er inn til spsisestuen.


Vanskelig å se fargen på flisene, men de er koksblå. Iallefall for mye
 blått i de, så blir spennende når dette blir gjort :-) 

Til stua har jeg shoppet masse puter bl.a. 


Grått på grått og hvitt....
2 pledd i grått og et Tibetansk lammeskinn i grått.


Denne bollen på stett er ca 30 cm i diameter og i denne vil jeg ha lyng
 3 - 4 stk. 
Og da passer det med litt lyngfarge på ei pute i sofaen også :-)
Så tilværelsen er ikke bare grå.......


SOVEROM
Sjenken jeg kjøpte sist mandag er ferdigmalt, men etter vi satt den på plass
så jeg at jeg måtte sparkle litt og pusse litt og........ja, male et strøk til :-)
  

Utålmodig som jeg er skrudde jeg i glasshåndtakene i kveld :-)
I morra blir det å peile seg inn til midten på skuffen for glassknott der.


Dette har jeg kjøpt til soverommet........
 Løper i lin til sjenken og lampe med lin skjerm. Gavepapiret som
har et fløyelsmønster skal jeg ha inne i skapene/skuffen.


Sitteunderlaget i reinsdyrskinn blir bra å ha på stolen...
I morra håper jeg at jeg får på plass alt av ting og tang på soverommet.
så blir det nok litt bilder etterhvert :-)

Neste prosjekt blir å rydde og lage hyller på vaskerommet..

Har begynt så smått med shopping til det rommet :-)


.................. trallala.............

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de boksene til "vaskepulver"?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...