fredag 29. oktober 2010

Dagene flyr................


- og jeg flyr med etter beste evne:)

Sist mandag kjøpte jeg en del pakker med blomsterløk....
 og i dag SKAL jeg få plantet de uansett vær og vind:) for plutselig
 ligger snøen der.


I sommer lagde jeg en hage på baksiden av huset og fant frem en gammel
 vedovn som jeg malte hvit...
Toppen manglet, så da tenkte jeg at dette blir ei fin hageurne:)
 I den plantet jeg eføy, astilbe og en spirea........og i dag skal jeg
 se om det blir plass til litt krokusløker..:)


Fuglekassa som mannen lagde til meg har fått skikkelig medfart i høst..
 - men det er jo for såvidt et godt tegn på at fuglene 
 har stor kost seg da:)

Nå får de maten på et brett på terrassen, sånn at det blir ro rundt denne
 "bed & breakfast" som henger 2 -3 meter opp i et furutre...
 Jeg håper jo på leietakere der til våren:))


Ellers er det lite blomstring i hagen nå.........men på Kaprifolen
 fant jeg nye blomsterskudd:).

 Nei, nå får jeg finne frem...........hmm, regntøy og spade:))

 Sjalabais so long!
 

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Flott den vedovnen er, og det samme med med Bread & breakfast`en!!!!!!! Nydelig farge på den kaprifolien:DDDDDHa en flott helg:DDD Klemz

Ingunn sa...

HEI.

Jeg bare sukker over alt det vakre jeg ser.
Så mye fint du har og så nydelige bilder.
Egentlig skulle jeg ikke se på flere blogger på en stund for jeg har en del jeg må gjøre....
Jeg kommer tilbake senere..legger meg til som følger..
Klem så lenge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...