søndag 31. oktober 2010

Foto til vaskerom:)

 

Søndagen her i heimen har godt med til fotoredigering,printing 
 og klesvask..
 Har sikkert nevnt det tidligere at jeg er såååååååå 
 fornøyd med mitt nymalte vaskerom, men nevner det igjen hi hi hi..

 I dag lagde jeg et bilde til vaskerommet..........

 

" Tåler ikke håndvask"
 Begynner å bli riktig så koselig der nede.....:)

 

På hylla over vaskemaskinen har jeg nå fått kjøpt to  bokser
 til hvitvask og flekkfjerning, sånn midlertidig....må bare pynte litt på de:)
 Likte patenten med "vipp opp lokk" 
 Tenkte først Norgesglass, men det blir litt mye "arbeid" å åpne hi hi..

 Joda, nå koser jeg meg skikkelig der nede.) og står nesten å 
 tripper på å få sanket sammen klær til en maskinvask:))

 



2 kommentarer:

Ingunn sa...

OI...for et fint vaskerom !!! Kjempelekkert !
Jeg har prøvd ut forskjellige praktiske løsninger på mitt lille vaskerom , men det blir liksom aldri FINT !
Har sett to nydelige bokser til "Kulørt vask" og "Hvit vask" , men jeg kan liksom ikke begynne med dem ????

Kos deg :) Klem fra Ingunn :)

Kristin sa...

For et herlig vaskerom! Så godt å kunne ha slike omgivelser når "plikten kaller":)) He, he
Sikkert mye rene klær for tiden tenker jeg;))
Klem Kristin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...