tirsdag 26. oktober 2010

Fotodag.........


I dag skal jeg prøve å bli ferdig med et fotoprosjekt jeg har hatt
 i bakhode i lang tid....
 De gamle fotorammene er ferdig sprayet i krom, så nå gjenstår det bare
 å velge ut "riktig" foto :)


Har en haug med gamle bilder, så det blir vanskelig.......
 - er jo moro å vite hvem som er avbildet:)
men uansett så er gamle foto vakre.... 
 På motorsykkelen over her er min mor og min onkel 1. pinsedag 1952:)


Dette bilde av min mor er tatt hos fotografen i 1946.
 Hun var 14 år på bilde.


Min mor " kjører" en D.K.W  i 1952.


Min mor og min far - påska 1956.


Dette bilde vet jeg ingenting om, men i fotoalbummen
 står det: Jenny og Eirik.......

Mesteparten av de gamle bildene jeg har er bilder som min mor har
 knipset av familie, venner og kjente av henne.

Blir en morsom dag:))

2 kommentarer:

"Lillagul" sa...

Visst är det fint med gamla fotografier !!!
Hoppas du får ihop ett riktigt flott collage !
Gissa vad ??!!
Nu äntligen har dom fixat vårat internet på riktigt !!!
Felet var längre bort än vad dom kollat innan , precis som hos er.
Så nu funkar allt grejt :)

helenelinnéa sa...

Hvor får du tak i slike rammer med de "detaljene" på? Jeg finner ikke sånt noe sted. Bare enkle udetaljerte rammer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...