tirsdag 5. oktober 2010

Har fått meg jernseng:)


Denne flotte jernsengen sto "gjemt & glemt" på låven til mine svigerforeldre
og nå er den blitt min :)
  

Det var ganske mye rust på den, så mye arbeid i vente.
 Gavlen var skjært av, så den måtte sveises på igjen.......


Rust i alle krinkler og kroker, men sjekk de gode fjeringene:-))

 

Mannen pusset den for rust......og sandblåste den, og så fikk den 
 et lag med spray i krom.


Mangler madrass og masse nye puter da......men måtte bare
 vise den frem så langt:)

 
 Den står nå og pynter opp nede på mitt hobbyrom:)
 - og nå skal jeg ut å kjøpe madrass, puter og
 sengeteppe....

 Ble den ikke fin vel?
 
 

2 kommentarer:

"Lillagul" sa...

Kunde man ju inte tro att det skulle kunna gå att få den så fin !!!
Jätteflott !

Metallisering sa...

Looks like new from shop after restoring :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...