lørdag 23. oktober 2010

Juleshopping - Skeidar Vågsbygd:)


Er jo enda en stund til jul da, men kan ikke dy meg :))
 I år blir jula i heimen hvit og rød........De siste årene har den vært
 hvit, sort og sølv og ingenting rødt..


Kjenner jeg har et snev av julestemning, men prøver å nyte høsten
 og lar den bli ferdig først:)
( har fremdeles litt hageting stående ute)


Ting jeg kjøper til jul legger jeg fort i esker og "glemmer" hva jeg har kjøpt:)
 Men krusene med reinsdyr på skal jeg ta i bruk med en gang, som
 vinterkrus:))
 - så blir det ut på shopping i mars igjen.....


Sist helg da vi var på hytta.........plukket jeg med meg litt mose og kongler m.m.
 - har mange idèer til julepynt både ute og inne:)
 så må nok sanke litt til om snøen forsvinner da.........Det kom en del snø
 i Åseral her om dagen:(  


Men skulle jeg gå tom for idèer, så har jeg kjøpt meg noen ekstra:))
 Her om dagen kom jeg over en blogg om ei som hadde laget DEN flotte
 juleputen........og i "KK julen" fant jeg den samme, bare i andre farger
 med oppskrift:))

Ha en fin lørdagskveld!


1 kommentar:

lene_nesland sa...

Heia! kossen pute va d?? du må legge inn link!!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...