søndag 10. oktober 2010

Prosjekter i kø.....og litt jul:))


Neida, ikke disse (h)julene. Disse skal på ei europalle eller to og bli til
 noe nyttig etterhvert.


Europallene skal jeg ha nede på mitt hobbyrom.

 
Det største prosjektet er vaskerommet....
 Nå har jeg ryddet og ryddet og det ble nesten en full boggi henger med "søppel"

 - så skal jeg male tak, vegger og gulv:)
 Den "boksen" til venstre skjuler varmtvannstanken, og den luken i taket
 går opp til baderommet... tror dette er den smarteste idèen vi har 
 hatt med huset.
 Alt skittentøy går fra badet og rett ned på vaskerommet:))

 Så kommer det litt jul...........




Julen er kommet til Skeidar Vågsbygd:-))
 Butikken har begynt å fått inn juleting, og jeg har kjøpt det
 "god jul" skiltet i zink og "adventstake 1234" i zink.

 Det er jo en stund til jul,
for i dag er det 10.10.10 :))
men har funnet ut at er det noe jeg vil ha, ja så
 må en bare skaffe seg det, for når det nærmer seg for alvor
 - er det utsolgt for alt det fine....

Ha en fin søndag!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...