tirsdag 12. oktober 2010

"ting & tang" på plass.....


Bokstavelig talt :))


Ny sparegris på vaskerommet...
 " hushjelpen" tjener litt i ny og ne :)) etter funn fra vaskemaskinen.


På hylla over vaskemaskinen.......... Vaskemiddel for "vanlig" vask..
 - så skal jeg ha et par krukker med lokk av en eller annen sort til
 "hvitvask og flekkfjerner"


I reolen ved klesnoren........
 kjøpte klesklyper i natur på Biltema, så spørs å lenge de varer.......


Tok meg en tur ut i hagen.........og da fant jeg en
 sinkbalje......hmm, den kan bli til ny skittentøysdunk tenkte jeg, og
 som tenkt så gjort:)

 Etter å ha ryddet på et annet rom, dukket disse kurvene med lokk opp.


Hmmm, de kan jeg ha i den smale reolen på vaskerommet, men da
 må de bli hvite først..

 Så nå går jeg ned på hobbyrommet og maler de hvite:))

 Sjalabais og ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...