mandag 18. oktober 2010

Vaskerommet "ferdig" :)


- eller, blir en ferdig noen gang?
 Mangler fremdeles noe til å ha "hvit vask" og "flekkfjerner" i, men
 mulig jeg ender opp med et Norgesglass malt i hvitt:)


Inntil da så får alt det fargesprakende stå på hylla her........


De boksene med ting & tang har skrift på andre siden med
 luer, votter & skjerf - om noen skulle ha behov for en......fra Skeidar.


I taket har jeg nå fått plass til ca 15-16 meter med tørkesnor:) - selv om
 mye går i tørketrommelen er det greit med denne plassen.

 - Ellers så har vi vært på hytta i helga.... med bare avslappning:)
 så nå er jeg klar for nye prosjekter i heimen...


Nye kurver fra Skeidar Vågsbygd...........
 Disse skal jeg ha i hjørneskapet på kjøkkenet. Skapet er 90x90 og
 for tiden stappfullt med "rot".

 Jeg er ekspert på å utnytte skap med god plass til ting som ikke hører 
 hjemme der, så nå skal det bli deilig å få ryddet og sjekket hva
 jeg egentlig har der:))

 Sjalabais... og ha en fin dag dere!
 (her er det plask, plask regn i dag.)

1 kommentar:

"Lillagul" sa...

Jättesnyggt !!!
Så ljust o fint !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...