fredag 29. oktober 2010

Xmas......å litt til...:)

 

Egentlig skulle jeg bare være hjemme i dag.......... men, så oppdaget jeg
 at kattene ikke hadde nok mat til i morgen, så da ble det 
 shop shop:))

 Xmas bokstavene er lysestaker, men jeg skal ikke ha lys i. Tenkte å ha
 de på ei hylle bare til pynt:) Kjøpte de i dag på Kid.

 

Denne osteklokken snublet jeg nærmest i :) og MÅTTE bare ha den..
 Og det beste med det kjøpet var at det var 80% avslag!! 
 - på Black Design..

 

Home bokstavene er til å henge, så får tenke litt hvor de havner..
 - de er også fra Black Design.

 Ellers ble det litt nye klær... strikkejakke, bluser og en deilig kosedress:)
 Det er mi fri helg, så her skal det koses ( males) hi hi.

 Det er forresten slutt på sommertiden denne helga...
 så natt til søndag MÅ ALLE klokkene stilles en time tilbake.

 

 Jeg har litt klokkemani...........men disse stiller jeg bare etter behov:)
 - og det er ikke alle jeg ser viseren på heller hi hi hi...sånn er
 det å ha passert 40, snart 45.....:))

 Nå skal jeg prøve å henge opp ei hylle som jeg malte fra sort til hvit i dag..
 Knektene er ikke helt bra, eller hullene til skruene er skakke m.m. så blir en
 tålmodighetsprøve her.

 Mannen har tilbudt seg å henge den opp, men jeg synes jeg må
 prøve en gang sjøl iallefall:))
 
Sjalabais`n   Å ha en fin kveld dere!
 

1 kommentar:

Hjertedamas blogg sa...

De julebokstavene fra Kid var jo bare helt rå:DDDDD Nesten synd jeg ikke har en peis og ha de på:DDD Men flotte var de:DDD Klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...