lørdag 20. november 2010

Fredags shop:))

 

I dag har jeg shoppet og shoppet:))
Ja, det er noen ganger slik at lønninga går
tur retur hi hi hi.......
Jeg jobber i møbel/interiør butikk så egentlig er det
ikke noe rart i det akkurat:)

Men må en så må en:))
Er greit når en pusser opp og forandrer i hjemmet, da
ligger det i bakhode hva vi har på jobb.

 

Denne adventstjerna er for t-lys og jeg tenkte å ha den
i vinduet mellom stue og gang :)
Ellers ble det et par "sølv" lysestaker, gardiner, pledd, lampe
"sølv" koffert, og div. andre ting.....

 

Nå begynner det å bli skikkelig fint og koselig rundt meg, bortsett
fra denne tv benken som begynner å bli ei plage:))
Som dere ser.......er det lite som passer i hyllene eller
inni skapene.
På jobb har jeg ikke funnet noe alternativ........så i dag på
morraen ble det Finn.no:))

 

Ved første klikk dukket denne opp:))
Den er 162cm lang med 3 skap på 50 cm hver og 79 cm høy.
- kansje jeg må skjære av beina......
Men sååå deilig det skal bli å få gjemt bort alt av bokser..

Denne er iallefall solgt til meg nå, så får jeg se når
jeg får den i hus hvordan den tar seg ut:))

Blir spent:)))

1 kommentar:

Ingunn sa...

Å, så fine ting du har vært å kjøpt!
Sjenken var også kjempefin.
Ja, de er jo ikke akkurat dekorative disse boksene, men akk, så nødvendige ;)

Ha en fin lørdagskveld...med eller uten malekost i hånda ;)
Klem fra Ingunn:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...