lørdag 13. november 2010

Har laget meg "snølykt" :))

 

Det ser ut som ekte snø/ is :)
 Fikk se noen flotte lykter hos Hverdagsperler i dag, og trodde
 dette var ekte snø.... men de er laget med eggehvite og sukker :))
 Superenkelt!!
 Jeg måtte jo bare forsøke dette:)


Jeg brukte vanlige syltetøyglass... 1 eggehvite oppi så på med lokk
 og rist det rundt.
 Tøm ut overskuddet... så ha i sukker og på med lokk og
rist rundt igjen... 
 FERDIG :))


Så er det bare å pynte med det du måtte ha :))

 Enkelt hva ??


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjemme igjen etter 4 timer med juleplanlegging på SFO, jeg ble så betatt av dine "snø" lykter at jeg/vi måtte prøve dette i dag.
Dette ble jo stor suksess og vi har bestemt oss for å lage "snø" lykter til jul med alle barna.
Takk for at du legger ut dine kreative momenter.

Evig takknemlig, Paulina

Anonym sa...

Fantastisk blogg. Nydelige kreasjoner. Jeg har også "lånt" noen av ideene til Kunst og Håndverken i barneskolen.

Dessuten, en flott idè til allehelgens-søndag og lykter til trappene om man får besøk en kveldsstund...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...