onsdag 24. november 2010

Hjemmelaget meisebolle....

 

Nå har jeg laget 12 stk meiseoller + litt ekstra i kakemennformer.
Jeg brukte noe plastbeger og av mat ble det
solsikkefrø,brød, nøtter og pølse:)
Til mine 12 beger gikk det med ca 4 pakker delfiafett (sølte litt hi hi)

 

Før jeg startet blandingsprosessen....så festet jeg litt tau rundt
en tannpirker som jeg la på tvers nedi.
Smeltet delfiafettet og hadde det over matblandingen
i begeret.
Satt alt kaldt natten over....

 

Og i dag er de klare til bruk:)
Løsner de ikke fra formen kan du helle litt varmt vann rundt.
Delfiafettet smelter veldig fort!

Nå blir det spent om dette faller i smak da:)))

1 kommentar:

Ingunn sa...

Hei.
De var kjempefine.
De går jo i ett med naturen.
Ikke noe fargerike plastnett her, nei.
Jeg lånte bilder av vaskerommet ditt da jeg skrev et innlegg om at vi skulle få orden på vårt.
Jeg linket til bloggen din , håper det var ok.
Ha en fin kveld.
Klem fra Ingunn:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...