onsdag 10. november 2010

Kort inn på..:))


Ja, så var det min tur til å bli syk...........
 Men har sikret meg noen goder for de neste dagene:)
 Måtte innom apoteket........ og da måtte jeg jo stikke nesa inn på
 Narvesen etterpå:))
 6 interiørblader ble med hjem - og i postkassa lå Boligpluss...






Jeg har noen "friske" øyeblikk, og da blir det litt sparkling:)
 Har en plan for spisestua m.m.
 Men det kommer til å ta sin tid - en dag av gangen.......

 

Endelig er gulvet til yttergangen kommet i hus:))
 Grå eik....
Det var en knallpris på dette på Obs, så da
MÅTTE en jo bare slå til.

 Men som sagt, så tar jeg en dag av gangen.....
- og har alltid en plan frem i tid:))

Nå skal jeg inn på sofaen og "nyte" resten av kvelden:)
 Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Kjære deg.

Kos deg med bladene og ta livet med ro,
så blir du fortere frisk.
God bedring.
Klem fra Ingunn :)

"Lillagul" sa...

Jag har också varit inom Apoteket o köpt en hel hög med förkylningspreparat.
Bara inväntar på att det ska fungera nu :)
Krya på dig med !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...