tirsdag 30. november 2010

Nytt kubbelys på 1, 2, 3......:))

 

Har lenge tenkt å prøve meg på å 
lage kubbelys med servietter...
- og i kveld ble det gjort:)

 

I utgangspunktet er dette
superlett:)) men jeg har "   alltid "
den innstillingen at dette får ikke jeg til...
- og helt perfekt ble det ikke heller hi hi.
Men selvgjort er velgjort:))

Koselig når en dekker bordet og har
samme kubbelys som serviettene...

 

Du trenger bare en serviett, et
kubbelys og et strykejern:)

Klipp servietten til og fjern to lag sånn
at du har igjen det laget med motiv.
Så stryker du dette på:)

Ja, så er det lurt å bruke matpapir mellom
strykejern og serviett, noe jeg glemte.......
(gikk greit uten, men stearinen kan havne på 
strykejernet........ Takk til Ingunn! som gjorde meg
oppmerksom..)

Enkelt, hva?? 
 
 

2 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...

Dette var kjempefint! Skal sannelig ta med meg det tipset, det var lurt :).

Klem :)

Ingunn sa...

Veldig fint ♥
Men du har matpapir eller
bakepapir imellom ?
Rart det der, at vi alltid
tror at det er bare "de andre"
som får til noe..Hmmm
Klem fra Ingunn ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...