onsdag 3. november 2010

Orden i " syskrinet" :))


I dag fikk jeg tatt en liten opprydding i smykker, klokker og
 øredobber......

 

 Tenkte jeg kunne bruke noe av disse blondebåndene jeg hadde liggende...
 Og en plankebit:)

 

Stiftet blonden fast på baksiden, etter å ha peilet meg sånn
 nogenlunde inn på hvor smykkene skulle på.

 

Min smykkesamling er ikke mye å hoppe i taket for, men når
 det lille jeg har ligger samlet i ei skål........ja da blir det  fort
 " knute på tråden "


 

Er usikker på om jeg skal ha denne lille smykkeveggen på
 badet eller soverommet........

 For sove litt på det:))

1 kommentar:

Audny sa...

Hei Janne ! Du er helt enestående ! Kreativ til 1000 . Så kjekt å se alt du får til og hvor fint det er . Stooor klem fra Audny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...