mandag 1. november 2010

Planlegger nytt bad.......


Sånn ser badet ut nå........ 

 

Det er smalt og langt - 1,80 x 4 m.
 - greit nok det:) men nå er jeg lei av hjørnekaret og vil ha dusj(kabinett)


Hjørnekaret har vi hatt i 24 år nå:)) så er vel på tide med noe nytt...
 Har ikke tid til å ligge oppi der alikevel.

 

Har googlet etter idèer til dusjløsning lenge, men er nesten like blank
 - er samme greia over alt.
 Jeg ser for meg noe i en blanding av murstein, glass og tømmer:))
 kansje et trinn opp og da ha skipsgulv/teak eller noe sånt som tåler en støyt/vann:))

 Vel, får ta meg en runde rundt i butikkene å snoke litt....
 Finner jeg ikke noe ferdig....får jeg tegne litt:)) og gi tegningen til mannen hi hi hi.

 

Det jeg er mest fornøyd med på badet er denne luken i gulvet:))
 (min skittentøysdunk)

 

Her går alt som skal til vask, direkte ned til vaskerommet:))

 

Denne benken som mannen lagde er jeg også fornøyd med:)
 og den smarte oppbevaringen til dorullene....

Men så var det dusjen da........

 Har noen av dere en smart idè å dele??
Har tenkt å bruke hele veggen med vinduet (180cm)
 

1 kommentar:

Ingunn sa...

Hva med glassbyggestein på halve veggen, der hvor dusjen er og skyvedør i "glass". Så kan du jo ha noen hyller i et røffere materiale til å sette dusjsåper , sjampo ol på ?
Vi kasta nettopp ut et hjørnebadekar og laget garderobeskap langs en hel vegg......

Lykke til. Håper du finner en lur løsning.
Klem. Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...