mandag 29. november 2010

" Rød Jul "

 
I år hadde jeg bestemt meg for en
rød jul.... men når jeg ser meg om, så er
det ikke mye rødt:))
 

Noen enkle røde hjerter på kjøkken og 
yttergang og i yttergangen har jeg hengt
opp en adventskalender med noen
enkle røde strømper:)

Har 2 ensfarget røde puter i sofaen
og en med noen røde reinsdyr på benken
ved spisebordet.

 

To av englene er kledd i rødt:))
- skimter litt av et rødt t-lysglass sammen
med englene.
Og det var det............................:)))

Er vel egentlig ikke noe glad i rødt
men i år blir det da littegrann:))
Mine favorittfarger er natur, hvitt og sølv
jul eller ikke jul.

*****

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Synes det ser ut som om du har akkurat passe med rødt, jeg :)Kjempefin pynt !
Det ER fint med rødt til jul.
Beliggenheten til huset vi bor i var avgjørende for at vi flyttet hit. Det eneste som er LITT dumt av og til , er at vi er avhengig av ferje
for å komme til Stavanger eller Sandnes..men ferja går hver halvtime:)
Lykke til i jakten på Lerketrær:)
Klem fra Ingunn:)

Tromsøjente på 39 sa...

Hei :)

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos meg, det var koselig, og velkommen som følger! du ble min 5., og vet du, jeg ble din nr 5 :).

Leste litt på bloggen din, men skal lese mere etterhvert. Synes du skriver godt :).

Er enig med Ingunn, akkurat passe med rødt, det var fint pyntet hos deg. De røde nissene var skjønn :).

Skal nå se nærmere på tipsene dine ang. lykter ;).

Ønsker deg fin kveld. Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...