tirsdag 16. november 2010

Se hva jeg har fått !!

 

Denne nydelige krystallmuggen fikk jeg av min svigermor i går:))
Hun har vært med på en 10 dagers tur til Russland med 

 

Mine svigerforeldre bor i Åseral - 8 mil nord for Kr.Sand.
Mannen måtte opp en tur å hjelpe til med noe traktorgreier :) hi hi
- og siden det var SOL :) ja, så gikk jeg med....

 

Og nå står den og pynter opp i spisetua :))
Heldige meg  ;))

Fikk også et par deilige hansker........

 
- med pelsfor helt ut til fingertuppene :))
Nå kan vinteren bare komme
eller?? 
 

5 kommentarer:

Ingunn sa...

Den krystallmuggen var bare nyyydelig
og helt sikkert vel fortjent.
Nydelig skinn i den . Heldige deg, ja :)
Og så deilig med gode, varme hansker!
Jeg beundrer mennesker som gjør som
din svigermor . En ting er å gi.
En annen ting er at det skal helt fram
til de som trenger det !
Vi er alene 4 uker i slengen,
tolvåringen(fosterdatteren vår)
og jeg , så vi prøver
å kose oss så godt vi kan !
Ha en super dag videre. Her skinner
også sola :)
Klem fra Ingunn

Ingunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingunn sa...

Jeg glemte å kommentere headeren !
For den er ny !??
Uansett så er den aldeles nydelig.
Faktisk en av de fineste jeg har sett !
Får lage medg en ny til advent, jeg....
Klem :)

Ingunn sa...

Tusen, tusen takk.
Jeg blir så glad !!!
Og tenk at noen blir inspirert
av meg :)
Nå skal mannen min inn på bloggen din
fordi jeg har skrytt sånn....
Og jeg håper HAN blir inspirtert
til å lage fint vaskerom bl.a hehe..
Jeg sliter med søvnen så jeg
er litt sent oppe , men det ser
jeg andre også er ;)
Nattiklem :)

Ingunn sa...

Hei.
Meg igjen.
Det er så fint å lese kommentarene
fra deg.Jeg blir så glad!
Ordene jeg har skrevet i innlegget mitt
har jeg tatt fra en sånn gavebok med fine ord.
Jeg pleier å skrive forfatterens navn under,
men det er ikke alltid det er oppgitt.
Ha en super dag !
KLem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...