torsdag 18. november 2010

Vinterpynt i gangen:)

 

Kom plutselig på at jeg hadde noen skøyter liggende...
Dette er mine fra da jeg var ca 11 - 12 år.

 

Nå kom de til nytte igjen :)) hi hi.
Synes det er litt koselig å forandre pynten i heimen
etter årstidene..
På kommoden har jeg funnet frem et par luer som matcher
lyslykten i brun grå  " lett henslengt " :))

 

En beverpinne har jeg brukt til garderobestang...
( gjestegarderobe)
Dette hjørnet i gangen var tidligere en del av en skyvedørsgarderobe.
Vi fjernet den ene døren for bak den ble det bare masse rot :))

 

Bak den andre skyvedøren........ har jeg nå et fryseskap og 
en liten fryseboks :))
Bak der jeg står og tar bilde har vi et 3 dørs garderobeskap som
egentlig er akkurat passe stort for å unngå rot :)) hi hi hi.
 
MITT neste prosjekt i gangen er å male rammen rundt speilflisene
+ listene og garderobeskapet i hvitt.
Mannens oppgave er å legge gulv hi hi hi..

Men nå skal jeg jobbe 2 kvelder + lørdagen........så får se
om dette malingsprosjektet blir til kos 
på lørdagskvelden :))

Ha en fin dag dere !!
 

1 kommentar:

Ingunn sa...

Hei.
Tusen takk !!!
Nå ble jeg glad !
Særlig fordi det kom fra deg
som er spesielt interessert i foto !
Men du har jo så mange evner også
Du er jo en oppkomme av idèer og får
satt dem ut i livet også :)
Stor klem fra meg til deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...