tirsdag 28. desember 2010

Åh, jeg pusser og jeg pusser å det........

 

- blir ikke fint..........
Vanskelig å komme til i de små krinkelkrokene, men men..
Nå er jeg jo igang, og gir meg ikke:))

 

Kontrastene i treverket ble litt voldsom, så jeg får se når min "serum" blanding
er ferdig om jeg kan gjøre noe hokus pokus:))

Dette "india" bordet har et sinnsykt tykt lag med lakk.......det jeg hadde før
var satt inn med voks, og da var det ingen problemer..men det gamle ga
jeg bort......så jeg får slite litt til i kveld:)

Men bare litt hi hi hi..
Har vært en tur på butikken.......og der, høyt opp på hylla sto første nr.
for 2011 av Bolig Drøm:))

 

Så det frister jo veldig til å inn i stua på sofaen med beina på ..........
hmm, det var sant... jeg har ikke noe bord hi hi hi hi..
For hive meg uti siste innspurt da:)

Ha en fin fin kveld! 


 
 

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Wow, ser på det bladet:DDDDDD Der kom endelig den rustikke stilen, som jeg har ventet på så enge:DDDD Jeg er spent på bordet ditt, og er nysgjerrig på hva slags blanding du bruker??? hemlig??? Eller vil du dele med meg???? klemz

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi for en jobb !!!!
Ja dette skal bli moro å se ferdig ;)

Klem,Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...