mandag 27. desember 2010

Bak en hvitmalt skapdør.........

 

Dette skapet har jeg ute i gangen og det er fyllt opp med bare
MITT verktøy:)))
I dag har jeg ryddet og sortert litt:)
 

Baksiden av døra....... Sagen jeg fikk til jul skrudde jeg opp her:)
- da den ble for lang til å ha liggende i hylla..

 
Ved hjelp av litt blondebånd fikk jeg hengt opp syl,snekkerblyant og
noen av skrujernene:)
og ikveld skal jeg lage noen koselige glass til skruene:))
Ellers har dagen godt med til pussing og pussing av stuebordet......
Begynte forsiktig innendørs med MIN pussemaskin.

 

Men, dette gikk trægt......så mannen foreslo å ta det med ut til sandblåsing:)
Han blåste ivei..men gikk litt seint dette og. Så prøvde vi en annen pussemaskin og
det gikk bra, men kulden satt seg i beina mine hi hi hi, så de måtte inn i varmen.
Mannen fortsatte......
Han ble ferdig med bordplata, så i morra blir det alle krinkelkrokene sin tur:)

 

Og mens mannen jobber, koser jeg meg i varmen:)))
- med han sin julepresang......hi hi hi. 

1 kg Kong Haakon........:))

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Hehe :)) Herlig innlegg..
snille mannen din som tok over. Sånn kan min og gjøre hvis jeg bare klager litt ;)
Genialt med eget verktøyskap og så flottt med blonder hihi :))

Klem,Kari

Nanne sa...

Det verktøyskapet kunne jeg tenkt meg. Selv fikk jeg drill til jul, så nå må verktøyet samles. Blondene gjorde jo dette maskuline skapet feminint. Sikkert ikke like aktuelt for den manlige delen av familien å låne???? Lykke til med krinkelkrokene i morgen.....

Hjertedamas blogg sa...

Og gubben min har hatt bursdag i dag, og fikk drill med vinopptrekker (til meg!!!) og bitz (til han!!!!). Artig sak:DDD Fin liten sak, som jeg har skjeset på, når jeg har sett reklemen på tv. Fulgte med en fin trekasse, som jeg selvfølgelig slaø beise:DDDDD Har i grunnen godtatt at Gubben har dratt snikkerboden inn i stuen, og da blir det på en måte opp til meg og finne egnede trekasser å ha utstyret i. Håper du fortsatt har en flotters romjul:DDD Klemz

Sandblåsing av Rust sa...

Your post was great inspiration to me, thank you

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...