søndag 19. desember 2010

Dilling & Drilling.....på soverommet:)

 

Endelig i dag fikk jeg samlet alle ingrediensene til å lage et forheng på
hver side av garderobeskapet i soverommet..
Tingene har jeg hatt liggende veldig lenge - litt rundt omkring:))

 

Det meste gikk på gefylen av oppmåling og kapping av beverpinnen som
jeg brukte til gardinstang (elsker jo det naturlige..:) )
Boret hull i hver ende, så var det bare tjo og hei og ferdig i en fei:))

 

Garderobeskapet er sånn ca 190 cm høy.....så uansett om en skal gjøre det riktig
i forhold til lengda, så må gardinene sys...
Vel, jeg fant noen som jeg kunne bruke på Kid........og da jeg kom til kassa
sier damen, uten at jeg sa noe " Det finnes sånn strykebånd om du ikke liker å sy"
Hva? tenkte jeg........ står det skrevet i pannen at jeg ikke kan eller 
liker å sy:))

 

Hadde skjønt det om jeg kjøpte lengder i metersvis...men disse var jo ferdig
til å henge opp:))
( og det som ble for langt....brettet jeg bare inn;)) )

Over hylla til høyre på bilde har jeg funnet en trygg plass for mine
englevinger....Hadde hengt de opp på veggen over sengegavlen, men der ville
ikke kattungene ha de:)

 

Så måtte jeg pynte med to nye islykter på denne hylla og:)

 

På lyktene jeg lager har det blitt litt mye av samme pynten...men på denne
fikk jeg en idè med å pynte med noen øredobber jeg sjeldent bruker.
- bare å hekte de på i blonden det :))

Jeg lagde 4 nye islykter i dag - de 2 andre havnet på badet....men det
og litt til skal jeg vise dere senere..

Ha en fin kveld !

3 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig de gardinene med tre stengene:DDD Sånt elsker jeg. Har gjort det samme på kjøkkenet. brukt en gren, og hengt et skjerf over. Og de lyslyktene dine er bare så herlige. Klemz

Tromsøjente på 39 sa...

Jeg blir like imponert hver gang du poster, over hva du får til i førjulstiden! Kjempefint :).

Klem :)

Torill sa...

Slipper du noensinn opp for gode og kreative idèer??? Nei det tror jeg ikke - du er bare super min venn!
Kan du heale meg til å bli sååååå flink :))))

GOD JUL I HEIMEN!

Klem fra meg til deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...