torsdag 16. desember 2010

" fluene er smekket"

 

Nevnte for noen dager siden at jeg ville prøve å komme meg opp til hytta
for å hente et melkespann... og gjerne få flere fluer i samme smekk:))

Sist lørdag var vi oppe en tur til Åseral og innom hytta........
men melkespannet sto ikke der jeg trodde.. hmm.. Så plutselig kom jeg på
at jeg hadde pyntet med det ute på en stubbe i tyttebærlynga:))

Jeg skimtet noen dyp røde peoner i snøen (kunstige selvfølgelig) og fant frem spaden..
Det var temmelig nedfrosset og egentlig veldig stygt, så jeg ble i tvil om jeg orket
å pynte med det her hjemme...

 

Men, nesten bare på trass ble det med hjem og inn i varmen:))
Lerkegreinene matchet jo den rustne fargen:) og med litt blondebånd
så ble det litt koselig alikevel.


2. "flue" var en gammel grå koffert jeg hadde til pynt på hemsen....
som jeg tenkte ville passe fint inn på skapet i yttergangen.

 

Når en har hytte.......så blir det litt frem og tilbake med ting å tang:))
Men nå blir nok denne kofferten her i heimen fremover sammen med den nye
jeg kjøpte på Skeidar (den øverste om noen er i tvil:) )
 

Den 3. "flua" ble å hente sjenken og høyskapet jeg hadde kjøpt på Finn.no
Høyskapet vet jeg ikke helt hvor havner hen, men det blir garantert ikke i dette hus:)
( det var sånn ta 2 betal for 1 nesten hi hi hi)
Og det viktigste ( i følge mannen) på turen var at mannen monterte 
en varmepumpe som vi hadde med opp til min svoger og svigerinne:)).......

Så det ble litt fluer i samme smekk denne lørdagen......

2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig melkespann, spørr du meg:DDD klemz

Ingunn sa...

Melkespannet er jo bare flott !
Du har sansen , det er sikkert !
Men jeg lurer på en ting....
hender det at du sover ;)??? he he
Det er uansett kjekt å følge med på
dine kreative krumspring ♥
Klem fra Ingunn som gleder seg til neste.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...