torsdag 2. desember 2010

Happy birthday to me:)))

 

Ja, så var dagen her........:)) og jeg "måtte" redigere litt i profilen min:))
45 år i dag, du verden så fort tida går, og i morgen har vi
27 års bryllupsdag!!

 

Har "ligget" 3 dager med hodeverk........men i kveld fikk jeg shoppet litt
gaver til meg selv :)) - for å være på den sikre siden hi hi hi.
 Bluse, strikkejakke, veske og 2 stk klokker :))))

 

Men med kraftig hodeverk så var jeg litt spent når jeg kom hjem om hva som
befant seg i posene :))
Jeg hadde "julebord, julebord..." langt bak i hue, men om jeg 
skal bruke noe av dette vet jeg ikke...
 

 

Ny adventstake også ja:)))
 - egentlig trengte jeg bare 3 nye lyspærer til den gamle...... men orket
ikke lete etter riktig pære for det er et hav av forskjellige typer.

 Svingte innom Geheb konditori og fikk med hjem et stykke ostekake bare til meg:)))))
 og noen stykker napoleonskake.
Heldigvis hadde mannen fri, så jeg hadde privat sjåfør idag:))

 Ellers så har jeg fått såååå mange flotte grafikkgaver som ligger på den
andre hjemmesiden min.

 Nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden
og nyte hver kakebit:)))

Ha en fin kveld dere!

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Gratulerer så mye med dagen , kjære deg ♥
Så flink du var til å kjøpe gaver. Det er noe med den shoppinga. Den virker som medisin...i alle fall en liten stund.Lekre klokker med bling. Sånt liker vi ;)
Kos deg resten av bursdagen og god bedring !
Klem fra Ingunn ♥

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer med dagen :))

>Klem,Kari

Tromsøjente på 39 sa...

Gratulere så mye med vel overstått! Har inntrykk av at du hadde en kooselig dag :). Var innom hjemmesiden din og kikket på bildene dine,, det var utrolig mange fine :)

Takk for kommetar til pepperkakehus-innlegget :). Vet heller ikke om flere byer som har dette, foruten Bergen. Det var jo kjempetrasig da det ble gjort hærverk der i fjor.

Ønsker deg en god helg. Klem :)

"Lillagul" sa...

Grattis , Grattis både på födelsedagen o 27-årsdagen !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...