lørdag 18. desember 2010

Juleevangeliet - del 2

 

Det ene juleevangeliet jeg laget og printet ut havnet 
på et lerret..
Tror det er ferdig :)
 

For det er litt typisk meg når det er noe jeg liker (maling/sparkling) at jeg holder
på litt for lenge, sånn at resultatet bare blir noe surr..:))

Det første jeg gjorde var å male et lerret hvitt...så limte jeg på juleevangeliet 
med decoupagelim - brukte visa kortet til å smøre ut limet (er jo tomt alikevel:)) )
Og til slutt sparklet jeg rundt kantene (med visa:) )

 

Synes det ble litt koselig....men måtte litt i tenkeboksen for om jeg
skulle ha blondebånd eller hamp rundt..

 

Har vel egentlig ikke helt bestemt meg enda he he he.. for når jeg ser
på motivet som er i brunlige toner, så hadde det kansje vært fint
med hamp??

Vel, nå skal jeg studere litt på hva juleevangeliet nr. 2 havner....
Ha en koz lørdagskveld !
( her i Kristiansand er vi snart innesnødd ) 

1 kommentar:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig:DDD Og jeg elsker kombinasjon blonder/ hamp:DDDDD Ha en flott søndag:DDD klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...