søndag 26. desember 2010

Julegavene.......:))

 

I år fikk jeg alt jeg ønsket meg:)........pluss mye jeg ikke visste at jeg ønsket meg:))
Som nevnt tidligere ble det en kort julefeiring på oss, men julekvelden
var kjempekos sammen med hele familien, deilig juleribbe og riskrem.....m.m.

 

 Blandt gavene var det:
Nydelig engel i glasskule, lyslykt med tekst "hope,peace,love" m.m. Oppbevaringsboks,
smykkeholder, 3 stk lyslykter for gulv, gavekort og penger:)) 

 

Deilige hjemmestrikket sokker:))

Det jeg hadde på ønskelista var div. "småting" som jeg trengte sårt:))
Bl.a sandpapir til pussemaskinen MIN:)......... og det fikk jeg:)
Og nå henger stuebordet i en tynn tråd hi hi hi.. Det skal til pers i morra....så
om det ikke funker det jeg har planer om, så får jeg innvistere i et nytt:))
 

Håndsagen sto vel øverst på lista......og det skyldes at sist jeg skulle sage
så trålte jeg gjenom hele vedskjulet, snekkerboden og garasjen uten å finne noe sag
og da var det rett før jeg klikket helt:)))
Da mannen kom hjem og så den surpodda som satt i sofaen, lurte han jo fælt
på hva som hadde skjedd ( katastrofe? )
Jeg sa bare " SAGA HEN" hjelpe meg tenkte han vel, og sier...........
hmm, den ligger i bilen.....

Jeg hadde jo ikke tenkt på å kjøpe meg en stor sag til verktøysamlingen min..
Men etter den episoden fikk jeg en smart idè:))))
og stikkordene for den er: plassbesparelse, ryddig og gjemt........
- med litt hjelp av blondebånd hi hi hi.

Den idèen skal jeg sette til livs i morra:))

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Så flott hytte dere har ! Men det hørtes kaldt ut , ja ;)
Godt dere har svigerforeldrene i nærheten , da.
Ellers høres det jo ut som om dere har hatt en koselig jul.Og mange fine gaver ! Den engelen i glasskula var bare nyyydelig ♥
Her har vi også kost oss. Begge døtrene, svigersønn og barnebarn hjemme og alle overnatta(siste ferje går kl 18 herfra på julaften ;))
Julefrokosten måtte jeg stå over da jeg våkna med omgangssyke :( Sov helt til neste dag , men da var jeg frisk :)
Kos deg videre i romjulen. Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...