tirsdag 21. desember 2010

Kransekake....bokstavelig i boks:)))

 

I dag tok jeg sjangsen på å lage ei kransekake til........Og det begynte
jo VELDIG bra:))

 

Ja, rett å slett så bra at jeg fikk deig til overs:)
og da var det jo bare å trille ut flere stenger..........sånn i full fart..

 

MEN,........
Hva gjorde jeg galt tro?
Kan jo skimte at det er ringer men, fikk jeg de ut av formen hele? NEI..:))
Ja, jeg må jo bare le, for meg og kjøkken passer ikke sammen
- nå er det bevist en gang til:))

 

Men kransekaka kom i boks den:)) bokstavelig talt:)
Når jeg setter boksene opp på hverandre så fikk de iallefall
kransekakeformen:)))

Tenker det er eggehvitene som spillte meg et puss - skulle jo bruke
4 små eggehviter, men jeg hadde bare store egg, så prøvde med 3 av de..
Vel, gjort er gjort og jeg må nevne at smaken og mykheten var
bare såååååå deilig:))


2 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Nydelige bokser:DDDD du får knekke de i biter. Jeg har aldri laget kransekaker, men har en mor som er ekspert. Men jeg har et par ruller med kransekakedeig:DDD Kanskje jeg skal rulle noen stenger, og dryppe sjokolade over:DDD klemz

Solstrålå sa...

Sånn blir alltid mine kransekaker og,hi,hi!!
Koslige bokser du har!
Ha fine dager før julen!!
Jeg har ikke så mye tid,bare jobbing!
Skal være glad når jula er over!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...