fredag 10. desember 2010

Lerkegreiner i hus...... og nytt gulv:)

 

Tenk! Jeg har vært så heldig å fått lerkegreiner...
- håndplukket fra Setesdal :))
Tusen takk mister J:)

 

Tenkte om jeg var heldig så hadde jeg en liten
vase på kjøkkenet til en lerkegrein....
Men nå har jeg fått til "   alle"   rom:)) Har ikke fått
dillet så mye enda, for i dag har det vært
gulvlegging og rydding m.m.

 

En av de store greinene har jeg satt i en kurv fyllt
opp med litt stein og mose rundt..
Det er forresten her i yttergangen at vi ( mannen) har 
lagt gulv.

 

Grå eik, og det ble sååååå fint:))
Jaaa, frister veldig til å ut å shoppe noen nye
pynteting..........hmm.

 

På benken har to lerkegreiner fått plass i en hvit
vase sammen med "  snølyktene"   

Har fremdeles noen igjen, og de skal jeg bl.a. ha i et lite
melkespann, må bare opp på hytta.........
og hente det:))

Eller det er ikke helt bare... hytta ligger 8 mil herfra
så må tenke litt om jeg kan få tatt flere
fluer i smekken:)))))

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...

Godt å høre at du er i full sving. Har tenkt på deg ;).

Fine greiner og råstilig gulv!

Klem :)

Solstrålå sa...

Så koselig du har det!
Skikkelig julestemning!
Grattla med nytt gulv!
Nydelig!!
Vi skal og legge nytt gulv til våren,håper jeg!!
Men har ikke bestemt meg ennå hvilken type det blir!
Har lyst å bli bedre kjent med deg!
Du har fått en ny følger!!
Goe klem fra Sol

Ingunn sa...

Gulvet var fantastisk fint !Gratulerer ♥
Der vi bodde før , hadde vi eikeparkett,
rustikk , tror jeg, helt nydelig. Det skal vi ha her også etterhvert.
Og så fint du har fått pyntet med lerkegreiner
og masse annet fint !
Ønsker deg en nydelig adventssøndag :)

Hjertedamas blogg sa...

For et fantastisk gulv:DDDD Sånn vil jeg også ha:DDD I stua mi:DDDD Likte fargen, jeg da:DDD klemz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...