torsdag 23. desember 2010

Litt baderom...og mye ego-shop:))

 

Ny benk til badet:)
Jeg ble jo ferdig med å tenke på "alle" andre sist mandag..... ang. julepresanger..
så nå er det bare ego-shop videre.......:))

I går fikk jeg med meg denne benken fra jobb....helt nydelig i fargen.
Den er grå-hvit med zink plate..

 

Ved siden har jeg en sittebenk som mannen har laget....
Og nye puter fra Kid.

Vi skal pusse opp badet , men det blir nok ikke før til våren eller når det
blir litt varmere for mannen må jo stå ute å skjære materialer m.m.
Planen/tegningene er ferdige:)) og det blir en blanding av tre,glass og betong
og saloondører til dusjen:)

 

Litt vinterpynt på benken........

 

På vei til jobb i går var jeg innom Amfisenteret og shoppet,shoppet,shoppet:)))
Det er så mye fint at det er vanskelig å bestemme seg... men nå blir det jo
flere festlige dager fremover, så disse øredobbene kommer vel til nytte.)

 

Nye vintersko:))
og det var jammen med på tida....som mannen sa:))

 

Nye bluser bl.a. denne:)
Ellers ble det 4 puter, osteklokke, hjertepynt, klokke.....m.m.
Ja, og adventkaffe:))

 

De på butikken sa at denne var VELDIG go`  så nå skal jeg sette igang
kaffemaskinen og teste:)

Juleferien er startet...........:))
 

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Så herlig badet ditt er. og det bordet var bare så herlig:DDD klemz. PS Gledelig jul

My home is my Castle - by Kari sa...

Synes du har et flott bad nå jeg :)
Nydelige bilder...

Ønsker deg en riktig God Jul.

Klem,Kari

Tromsøjente på 39 sa...

Så fine ting du fikk handlet i julegave :). Tenk så mye du har fått ordnet i hjemmet på kort tid, til og med badet rakk du! Det ser kjempefint ut.

Ønsker deg og dine en riktig god JUL :)

Stor Juleklem fra meg :)

Solstrålå sa...

Stilig benk!!
Den var tøff!!
Ja shoppe kan du,hi,hi!!
Ønsker deg en deilig julehøgtid med fred i hjerte og sinn!!
Goe klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...