lørdag 18. desember 2010

Min Amaryllis fikk plutselig ny potte:))

 

Og det startet med at jeg satt i sofaen og beundret den flotte blomsten som
akkurat har begynt å åpne seg.......Men, stilken synes jeg begynner å bli litt vell lang
så funderte på om jeg hadde noe alternativ......

 

Hmmm, jeg vridde hode andre vei.........og der så jeg alternativet:))
Denne puta hadde jeg først på benken ved spisebordet...men her i heimen blir
det fort forandring:)) så denne har havnet i sofaen.
Problemet med denne puta er at det ikke er dunpute innvendig, og alle mine pynteputer
er jo en bruksting.........så det var ikke lenge før denne så ut som
et bøyd 8 tall:)))  (pga. bomullsvatten)

 

Vell, bort med innmaten og inn med Amaryllisen:))
så fikk jeg liksom kortet ned litt på lengden på stilken - den ser iallefall
ikke så lang ut nå.
Så snurpet jeg det bare sammen med noe tau:))

 

Så havnet det til slutt en stjerne på kanten og litt julete ble det jo da:)
Har beholdt den hvite potta innvendig sånn at jeg ikke vanner hele benken og gulvet
når jeg er i gang:))

Nå skal jeg snart på jobb............og ut i et forferdelig vintervær
med tett snøføyke og en himla vind..........men heldigvis bare 0 grader i dag:))

Ha en koz dag dere !
 

3 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Virkelig smart:DDDD Og virkelig flott:DDD klemz

Besta sa...

Så koselig med en ny følger, setter pris på det:)
Og "potteskjuleren" var utrolig fint.
Føler nesten jeg snør inne nå, er det ikke kommet nok snø nå?
Ha en fin helg.

klem fra marilyn

Nanne sa...

Så fin blogg du har, masse kreativitet.... Det liker jeg, legger meg som følger.
Ha en flott søndag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...