torsdag 16. desember 2010

Ny hylle i yttergang:))

 

Man tager en bit fra ei verandakasse som har ligget ute i all slags vær i 
sånn ca 9 år:))
Idèen ble vel til i sommer........da vi var i gang med rydding utendørs og jeg fikk
øye på 2 nesten råtne verandakasser.
Hmmm, kansje disse kan brukes til no:) så de ble satt inn i vedskjulet på vent.

 

Etterhvert laget jeg 2 enkle trekasser av disse med hjelp fra noen reservedeler:)
Den ene trekassa fungerer nå som vedkasse... og den andre har jeg 
syltetøyglass i. ( tomme og kjekke å ha til no)

I dag etter jobb, lagde jeg 2 nye islykter med eggehvite og sukker:))
Så plinget det ned en idè om å lage hylle av restene fra verandakassa...
Hadde 2 deler igjen, så i dag ble det ny hylle i yttergangen og en annen vakker
dag blir det ei hylle en annen plass - kansje på badet når vi skal til der...

 

En helt naturlig hylle:))
pyntet med islykter og litt tuja.........og et naturlig hull etter en kvist som datt ut
som jeg har hengt opp et t-lysglass i, og festet fra toppen med en ny kvist/ pinne :))))

 

Synes det ble koselig:))
- var inne på tanken om å male den hvit, men tror den for bli i natur
elsker jo natur, hvitt og grått for tida:)) 

Ha en fin kveld !

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg også elsker natur, hvit og grått:DDD Men jeg tror nok at det kommer til og vare ganske lang tid:DDD Den hylla var nydelig:DDD Klemz

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempefint med den hylla :)

Klem,Kari

Tromsøjente på 39 sa...

Er imponert over alt du pusler og styrer med! Ikke bruker du lang tid heller :). Synes CD hylla ble kjempefin, den i forrige innlegg, også kommer du med denne nydelige hyllen :). Måten du brukte kvisthullet på,, kjempelurt.
Jeg er blitt inspirert av det du pusler med,, igår tok jeg meg i å male møblene på soverommet hvit -i tankene :). Har bestemt meg for å gjøre det etter jul ;).

Vet du, igår leste vi om råd og tips til vielse,, og da sto det at bruden måtte ikke glemme brudebuketten hjemme eller i salong. Måtte smile da jeg leste kommentaren din, at akkurat det skjedde med deg :). Artig at du i tillegg jobbet med blomster. Mannen min jobber med rør,, men rørene her i huset er ikke alltid topp vedlikeholdt, nei. Det er kanskje noe med å ta jobben med seg i fritiden :)

Lover bilde når sermonien er overstått ;).

Klem og god helg :)

Solstrålå sa...

Du er så kreativ,kjekt at jeg fant bloggen din!
Koser meg med alle ideene dine!
Den hylla var helt topp!!
Ha ei deilige helg!!
Goe klem fra Sol

helene wangberg sa...

Flott blogg! Drukner vanligvis litt i alle interiørsider,og blogger, og man må ofte gå til innkjøp av alskens dyrt utstyr for å lage de flotteste ting. Men,her er altså Jannes kretive verden, med gode, å rimelige ideer og løsninger. Gleder meg til å følge deg videre.
Takk så lenge.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...