tirsdag 7. desember 2010

Ny interiørbutikk i Vågsbygd!

 

JIPPI :))
Endelig en interiør butikk her i Vågsbygd som har "ordentlige" varer:)
Den åpnet på Amfi senteret sist onsdag:))
Jeg var innom igår....og gikk nesten litt bananas....
 

Men jeg var i julegavemodus............. så kan jo ikke vise alt hva jeg kjøpte:)))
De hadde egentlig mye likt som på Skeidar Vågsbygd....bare at på Skeidar
er tingene MYE billigere:)))
Det nydelige hjertet over her kjøpte jeg 3 stk av og skal ha det på
en LERKEGREIN.......
(om vedkommende husker å plukke til  meg) hi hi hi..

 

Mine katter fikk en nydelig oppbevaringsboks til kattematen......
men, mest til glede for meg:))))
Så nå passer kattematen også inn i interiøret på kjøkkenet:))
Viktig det......he he he..

Nå blir det litt kjedelige huslige ting her med vask og klesbretting...
men kansje en ny shoppingtur senere:)

Ha en fin dag! 
 
 

2 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi. Den må sjekkes ;) Alltid moro med nye interiørbutikker.. Hva heter den ??
Er det den som var på fvn-tv her om dagen ?? har noen i familien som leter etter akkurat den, men ingen husker hvor den ligger eller hva den heter ?? har du peiling ??

Klem,Kari

Ingunn sa...

Såg spennende ut !
Mange fine ting .
Tenker kattene ble glade for oppbevaringsboksen..he he..
Ha en nydelig adventshelg.
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...