onsdag 15. desember 2010

Plutselig et nytt maleprosjekt:))

 

Og det begynte med at jeg funderte på hvor juletreet skulle stå i år:)
Flytta litt rundt på småting......og endte opp med dette som egentlig er et cd/dvd skap
- dette kan jeg jo male hvitt og prøve å få trykka det inn i kroken ved spisebordet
og da ha glass m.m. i det.......

 

 

Ble ikke helt steingalt da:)
Og det er litt luft rundt, så det ikke ser helt inneklemt ut...

pga en himla hodeverk igjen, så er dette det eneste fornuftige jeg har gjort idag
-blir litt rastløs og ukonsentrert når hodepinen setter inn, så midt i mellom
malestrøkene gikk det på Ibux, kaffe og cappuccino..................
og Bolig pluss:))))

 

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte denne kaffe/cappuccinomaskinen
så jeg har ikke fått kjøpt noen "riktige" kopper til cappuccino eller caffelatte..
- for de som har peiling på dette sier at koppen betyr mye????
Denne koppen er arvegods.........men den er ikke gammel - og helt perfekt
str. til en cappuccino:))
Det var min mor som samlet på dette og det er avbildet brudebuketter
til de kongelige.........:))


 

En annen sprø ting jeg har kjøpt meg er denne.......... en Ipad:))
- for si at det er julepresang til meg selv....hi hi hi.
 

1 kommentar:

Ingunn sa...

Det ble veldig , veldig fint !
Du er full av idèer og setter dem uti livet med en gang, ser det ut som :)
Koppene er nydelige. Min mor har dem også ♥
God bedring.
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...