torsdag 30. desember 2010

Salongbordet "ferdig"...

 

- Har nå iallefall fått det inn i stua:))
Må se i morra i dagslys om jeg må finpusse litt på det... Jeg sto i 
yttergangen da jeg slipte, pusset og malte........
Og jeg ble SKIKKELIG fornøyd med resultatet.

På bilde over dillet jeg bare sånn i full fart.....

 

Det serveringsfatet i tre.....har Exito ( kattungen) adoptert:(  så da jeg satt det
på bordet fikk jeg DET blikket mot meg:))
Og måtte da finne noe annet...

 

I glassbollen med fattigmannsølv er det 4 klemmentiner igjen......
og i dag så jeg Primulaene var kommet i butikken, så det fristet med å få
inn litt Vår i stua og da oppi denne...
- men jeg for drøye det litt til - tror jeg:))

 

Ikke lett å ta bilde på kvelden...har prøvd med blitz og uten blitz.
Det øverste bilde er uten blitz men med ekstra taklys og da ser fargen på bordet
og sofaen ganske lik ut, mens på det over her ble det litt forskjell..
- får se i morra.... kansje jeg må ha ny sofa:)))
 

Prøvde å finne noen "før" bilder fra stuebordet, men fant bare 
dette i farta....
- ikke mye en ser til bordet da, men tror nok flesteparten av Norges befolkning
vet åssen bord det er:)))

Nå skal jeg inn på sofaen med chips å cola som vanlig på 
denne tida av døgnet :))

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Så flott det ble :))
Litt av en jobb du har gjort..

Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År !
Gleder meg til å følge deg videre :)

Klem,Kari

Anonym sa...

Hei! Jeg skal til å gjøre det samme med vårt bord. Hva gjorde du for å få det slik? Beis? isåfall hvilken farge? stilig!!!!

Janne sa...

Hei anonym:)
først slipe det ned, så blandet jeg 1 del vanlig interiørmaling med 10 deler vann... så var det bare svousj svousj her og der med kosten. Etterpå en tørr fille for å gni det utover..
Jeg blandet malingen i et lite syltetøyglass, og da ble det ca 1 cm med maling og resten vann:))

Anonym sa...

Oy! Bare det! Knallfint ble d iallefall.. Mitt bord står nå for tur :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...