tirsdag 28. desember 2010

Serum serum........:))

 

Sannhetsserum...:)) 
Dere husker kansje denne strofa fra Tramteateret?
- vel, dette er mitt serum og stikk motsatt:))
- for denne skjuler "sitt sanne jeg" hi hi hi.

 

Blandingen er kansje vanlig for folk flest, som pusser og gnikker og maler litt:)
Men jeg er vant med å gå i butikken, si hva jeg vil ha og få det som jeg vil:) hi hi hi...
Så da stuebordet var ferdig slipt ble det ikke helt trehvitt overalt...

Da tenkte jeg fort å galt, så tok jeg en splash med hvit interiørmaling i et glass, så
ca 4 splasher med vann og rørte om:))
( lignet veldig på H-melk:)) hi hi )
Tok så minimalt med maling på kosten og svishjet over - jevnet det med en klut underveis.
Er bare ferdig med bordplaten, men måtte bare vise resultatet - så langt:))
 

Det var ganske mørkt før jeg startet.........
Skal ta bilde når det er på plass i stua igjen:))

I morra skal jeg jobbe ekstra........ei skal på tur og ei er syk, så da må
jeg vel jobbe for 2 da...

Vel, vi blogges nok om ikke lenge.))
 

4 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Resultatet ser da flott ut:DDDD klemz

Solstrålå sa...

Det blei kjempefint!
Har og et bord jeg har lyst å pusse ned å male kvitt!
Bena er hvite fra før.
Har og brukt et sånnt serum på et luta skap,istedet for å kjøpe i dyre dommer!
Vi er lure hi,hi!
Goe romjulsklem fra Sol

Tromsøjente på 39 sa...

Stili! Synes du viser stort mot som pusser ned med så mange nagler rundt kanten,, tror tålmodigheten hadde vært oppbrukt før jeg var ferdig med den ene siden :)
Klem

Ingunn sa...

Ja , du står på,du, og du får det til !
Jeg er kjempeimponert !!!
Og nå smeller du til med ny header igjen også.
Den var kjempelekker !
Du er så flink !

Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...