mandag 13. desember 2010

Snart ny tv benk:))

 

Denne kjøpte jeg på Finn.no for ca 3 uker siden, og sist lørdag fikk vi
endelig hentet den...
Min svoger var så grei og hentet den hos selgeren siden de bodde i nærheten
(skulle bare mangle hi hi hi)
Og nå står den altså i stua her.........klar for maling.

 

Det er denne "India" tv benk som skal byttes ut etter den ble for liten -
eller kansje det var mannen som kjøpte for store bokser:))
- kommer stadig flere bokser i hus...........

 

For ikke å snakke om ledninger da.........
Holder rett å slett på å spy av hele greia, og at benken står langt ut
fra veggen for å få plass til disse ledningen, grrr...

 

1. strøk ferdig:))
Jeg gleder meg nesten mer enn et barn på julaften til å få denne på plass.
I sideskapene er det mer enn god plass for boksene - de 3 vi bruker til daglig får
jeg fint opp på hverandre i den ene hylla:))
og da er det fremdeles plass til mye annet " skrot" i resten...
Skapet i midten har en hylle og 3 skuffer......

Men, har litt vondt av mannen nå som må frakoble, sortere, koble til 
alle ledningene..........igjen.
Og bore hull i veggen bak, slik at alt av ledninger
kommer inn i skapet.
Ja, og beina må han skjære eller skru av:))
(leg likte ikke de)

Så kan jeg bore hull til nye glassknotter:))
Nå må en ha nøkkel og vri og vri og vri.......utålmodige meg kommer til å
knekke hele nøkkelen:))
Så skrur jeg bare på sånn magnet ting i skapet....:)))

Vel, da går jeg inn i stua for strøk nr. 2 :)
Sjalabais so long!

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Oi så flott den var/er/blir !!!
Gleder meg til å se den ferdig :)
ja kan du tenke noe så irriterende som alle de ledningene som ligger bak tv`n !!! Herlig å få gjemt dem :)

Ha en fin kveld videre og kos deg med malingen.
Klem,Kari

Hjertedamas blogg sa...

Flott skjenk:DDD Ja, det blir mye ledninger av alt det elektriske duppedittene, man må ha. På grunn av plassmangel, så har jeg måtte finne meg noe smått uten en masse deilige oppbevaring. Men jeg har en sjenk til middagservice og slikt:DDD Ha en flott kveld:DD Klemz

velkommeninnenfor sa...

Hei Janne. Så hyggelig at du vil følge meg. Blir også med hos deg. Jeg satte nesten mandarinen i halsen da jeg fikk se den tv benken. Det er akkurat en slik jeg har lett etter ! wow BLE NYDELIG ! Må "innom" Finn en tur :) ....

Hilsen Elisabeth

Ingunn sa...

Nydelig skjenk ! Og du har allerede malt den. Du er en reser til å male , altså !
Jeg tror menn LIKER å holde på med ledninger og sånne koblegreier.... det har i alle fall jeg bestemt meg for , he he..
Gleder meg til å se det hele ferdig og kjenner jeg deg rett så er det ikke lenge til ;)
Klem fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...