fredag 3. desember 2010

" sneen som falt i fjor "

 

Eller rettere sagt - interiørbladene som jeg ikke
fikk lest i fjor...
Har ikveld fått de frem i lyset:)) 7 interiørblader
fra november og desember 2009.

Hvorfor? tenker du, joda i 2009 ble jeg rett å slett
helt kvalmen med tanke på interiør!

Yngste sønn fikk kreft i februar 09 - Osteosarkom.
 "   Bare sånn rett over natta"
Og fra 4.feb. til 21.nov. var vi 40 turer til Oslo
og Radiumhospitalet.

Men bladene kom jo like godt i postkassen:))
De fleste har jeg fått lest da og da, etter årstiden:)

 

Og nå er det altså julen 2009.....

Holder på med en "  bok "   fra dag en og frem til
siste cellegiftbehandling 21. nov. 09.
Han hadde ca 20 cellegiftbehandlinger.....
Etter de 10 første ble det operasjon i lår/ kne.


 

Svulsten var 10 cm og en ser den godt til venstre.
- og bare sånn rett over natta.... eller han fikk litt små smerter
julen 2008, men jeg tenkte han hadde strekt en muskel..
Midt i januar hovnet det litt opp, og da tenkte jeg 
senebetennelse.... fastlegen tenkte da sitt.
Og etter en uke var det MR, og dagen etter det på
hue til Oslo....

Nå er han frisk:))
 
Han har hatt 4  etterkontroller og til onsdag skal
vi tilbake til Radiumhospitalet igjen.
Kontrollene er hver 3. mnd.

Satt bare å tenkte litt her.........å fort ting kan snu seg.
Vel,, jeg får inn i stua til julen 2009 :))

2 kommentarer:

Tromsøjente på 39 sa...

Så bra at gutten din ble frisk!
Hos meg øker spenningsnivået mot kontroller, og kanskje er det slik for deg også,, at det er derfor tanken kommer. En del av forberedelsene?

Håper alt står bra til på kontrollen, og at han er frisk for alltid!

Masse lykke til.

Stor klem.

Ingunn sa...

Så godt at din sønn ble frisk.
Håper han får forbli frisk også !
Det er sant og visst at ting kan snu "over natta". Det har jeg også erfart på
verste måte..
Klem til deg fra Ingunn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...