tirsdag 21. desember 2010

Svart senker natten seg.......

 

- og her sitter jeg:)
I dag har jeg både vasket gulv og børi ved....... Og jeg har satt ut fuglemat
og så pyntet jeg tre:))

 

Og etter det satt jeg meg ikke ned for å hvile, nei da tok jeg fatt
på pakkene.......
Vi var ute en snartur i dag og fikk tatt siste pakke innkjøp.

 

Og nå er alle pakket inn:)
( trodde aldri det skulle ta slutt hi hi hi)
Jeg pleier og legge litt sjel i innpakninga....men må innrømme at de
siste gikk litt " fort og galt" :))

I morgen skal jeg bare ha FRI..........eller kansje bake ei
kransekake:)
- tror jeg har akkurat nok eggehviter igjen hi hi hi....
Islyktene mine krever jo si eggehvite:)))

God natt 
 
 

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei.
Tusen takk for nydelig hilsen hos meg.
Skal si du har vært flink !
Det naturbildet var kjempeflott.
Juletreeet ditt er helt nydelig, altså !
Selv har jeg ikke kommet så langt, men det er mulig jeg pynter det en dag før jeg pleieri år så jeg er ferdig med alt til yngstedatteren kommer. Da kan vi bare kose oss de få dagene hun er hjemme...
jeg syns pakkene dine så flotte ut. Jeg har alltid ambisjoner om å lage de flotteste innpakningene , men så står jeg i siste liten og da blir det så som så..
Ha en flott dag , Janne.
Klem fra Ingunn :)

Hjertedamas blogg sa...

Hallo kjære:DDD Her i huset har Gubben børi ved, og hengt opp fugleband. Og jeg har pyntet tre. gulvvasken får vi ta i morgen, tenker jeg:DDDD Og alt det andre jeg ikke har gjort..... tar jeg til neste år:DDDD I løpet av de siste dagene har jeg rotet bort oppskriftboka mi, så det blir dårlig med kaker og sånt.... frem til den dukker opp igjen:DDD Og foresten, vi hadde plasttre i mange år, fordi jeg er allergisk mot gran. Men vi har gått over til små edelgran i botter. Jeg er like optimist hvert år, og tror at det er mulig og plante treet etter jul. Det står det på planta:DDDDD Problemet er at etter at jeg begynte å kjøpe tre på rot, så har vi fått vintre her i Østfold også:DDDDHa en flott dag:DDD Klemz

Nanne sa...

Så heldig du er som har kommet så langt, høres ut som du er i rute. Jeg har nok en del igjen, men i morgen er det siste arbeidsdag, også.....
Så hyggelig at du la deg som følger på min blogg. velkommen, og så møtes vi igjen......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...