tirsdag 14. desember 2010

Tralalala...tv benken på plass:)))

 

Vel, slik så det altså ut i går...........

 

Og her er tv benken på plass, og full sjekk om alle ledninger har
havnet i riktig hull:))

 

Jeg ble såååå fornøyd, og jeg synes det ble enda bedre enn jeg hadde
forestilt meg:))
"ny" vedkasse måtte på plass....:)) Det er en trekasse som jeg laget i sommer...
Synes det er koselig å se veden.


 

Nytt sidebord og lampe:)
Lampen fikk jeg knallbillig - den kostet 995,- men så var det 30% rabatt
Men når jeg kom til kassen...ja så var det en utgått vare og dermed satt til 1/2 pris
av de 30% og sluttsummen ble 349,-:))))

 

Nye glassknotter klarte jeg å skru i, men for et slit....
Jeg tenkte jo ikke på at inni et nøkkelhull er det noe tykt jern....
så jeg drillet og drillet.............og drillet, men jeg kom da i gjenom og
det ble så flott atte:))
Hang opp et rødt hjerte sammen med nøkkelen som var i bruk
tidligere til benken.....så ble det litt jul her også:)

 

Beina til benken gikk i ovnen............uten tvil da den ble dobbel så
fin uten disse...


 

Og nå kan vi kose oss med varmen fra ovnen etter nok en 
morsom dag:)))

 

 

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Så flott tvbenken ble :))
Så lyst og flott..
Tenker de beina varmet godt :)

Ha en fin kveld.
Klem,Kari

Tromsøjente på 39 sa...

Det ble kjempebra! Og fine knotter :). Du er flink å ordne rundt deg,, skikkelig koselig å se fra hjemmet ditt :).

Du viste ledningene i forrige innlegg, og vet du, vi har en på tvers over stuegulvet! Jeg håper den blir borte før jul, men er litt redd for at det bare er meg som ser den??..
Forklaringen er at vi jakter på ny tv benk, men de som vi vil ha, har ikke plass til forsterkeren i hyllene,, de er for smal. Tror den ledningen skal "ordnes i samme slengen" når benken en gang dukker opp :)). Skal se ledningen an til over helgen og er den ennå der må jeg kanskje nevne den sånn i forbifarten,, kanskje snuble i den :).

Klem :)

Solstrålå sa...

Oi,det var forandring ja!!!
Knallfint!
Rart hva hvitt gjør med et møbel!!!
Goe klem fra Sol

Besta sa...

Så flott tv benken ble:) Stor og fin forandring:)
klem fra marilyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...