fredag 3. desember 2010

( X ) M A S :)

 

Har pyntet kjøkkenvifta med XMAS bokstaver
- men så fikk jeg besøk av mellomste sønn...
og han mente jeg kunne ta bort X`n :))

 

Jo, sier han, for det er jo bare et MAS.....
Vel, det er nok mange som stresser og styrer for
at alt skal bli perfekt.
Jeg derimot tar det hele med ro, jul blir det
jo uansett:))

 

Men.......må inrømme at jeg har VELDIG lyst
på en lerkegrein i denne vasen:))
Jeg stresset IKKE men kledde meg godt og tok
meg en tur på skauen.......NYDELIG var det.
Sol fra skyfri himmel og vindstille og det eneste jeg 
hørte var fuglekvitter:)

 

Helt til det tikket inn en sms fra Kappahl....
30 % på en valgfri vare:))
Ja, ja, fikk vel komme meg ut av skogen da...... 
men det ble ingen shop den dagen:)

I går fikk jeg shoppet litt på Kappahl:)) og på nesten
alle klesplagg henger det et silkebånd fra
skulder til skulder.....
Det klipper jeg av og bruker det til å lage en fin 
sløyfe rundt div. gammelt sølvbestikk:))

 

Lerkegrein fant jeg ikke, men så fikk jeg pyntet
litt med silkebåndet fra Kappahl:)))
- og en hvit kunstig rose får gjøre nytte for seg
i vasen:)   

*****

1 kommentar:

"Lillagul" sa...

Ja du julen kan allt vara MAS ;-)
Men ack så koselig också :)
Så det skickas sms från Kapp Ahl i Norge också ?!
Jag har inte hunnit utnyttja mitt erbjudande ännu.
Det var ju en kulig idé att använda banden till silverbesticken :)
Jadå , Kjelle är redan redo för sin första jul :)
Trevlig helg !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...